herre vilken dag..

vilka ups and downs :/ herre gud!! är helt slut nu iaf, varit igång hela dagen,och allt har inte varit en dans på rosor.. plus att jag sov väldigt lite inatt, eller imorse ska jag ju säga eftersom jag somnade på morgonen :/ och gick upp 8 på morgonen..

hur som helst så allt jag vill just nu är att gå och lägga mig.. men nej, granen som äntligen fixades ska pyntas.. tror jag aldrig varit såhär otaggad på att pynta gran.. har alltid varit min favoritsyssla under juletider, men nu är det nästan pina och pest :/

ska göra mig en kopp te och se om det piggar upp mig lite :/


Kommentarer
Postat av: Pernilla

GOD JUL :)

2008-12-24 @ 01:31:04
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0