guld är guld

jag har fått helt dille på guldsmycken nu helt plötsligt :O jag har alltid varit silvertypen som bär guld ibland.. men nu så har jag bara haft silver eftersom jag har en silverklocka, och jag själv tycker inte det är så snyggt med en silverklocka på en armen och guldarmband på andra, ser lite fel ut tycker jag.. don't get me wrong, jag älskar min klocka, en studentpresent från mor och far, mcyket fin, love it! man kan ju mixa och matcha silver och guld fint, men inte med en klocka.. hur som helst så är jag inne i en guldfas nu och faller bara för guldsmycken, är lite trött på silver..
så det är kanske inte konstigt att jag föll för detta armband från kyss johanna som är guld med fina blommor!! det är också en svaghet för mig, blommor, love it !! sen att tingeling sitter i den vita blommar gör det ju bara lite finare och lite roligare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0