fredagkväll

jag var först hemma hos mamma och åt med henne och bror :) helt sjukt att jag kan säga "hemma hos mamma" inte bara "hemma", för det här är ju hemma nu, här på söder ^^
iaf mycket mysigt.. sen drog jag med mig frida tillbaka hit, vi köpte massa godis och tittade på tv och snackade massor :)
hon gick för 20 minuter sen..

innan på dagen så lyckades jag och pappa faktiskt att flytta teven.. det var inte så svårt som vi trodde som tur var :D så det gick lätt.. men det vi trodde skulle vara lätt, sätta upp spegeln, det var inte så lätt haha.. pappa märkte upp en plats där han skulle borra så vi kund ehänga upp spegeln.. han tänkte dock inte på att det var direkt ovanför en elkontakt, ganska mycket ovanför då, men hur som helst rakt ovanför så när han borrade kom han åt just sladdarna och grejerna i väggen så en propp gick !! först trodd evi att elen var körd, men vi kollade proppen för säkerhets skull och det var den som hade gått så kylen och allt tändes igång igen :D phuh !! men eftersom hålet inte kunde användas måste jag köpa krokar som ajg spikar upp så spegeln kan hängas där.. det borrade hålet får man icke röra, då kan man dö !! haha min far är utbildad elektriker, han jobbar dock inte som det så kanske därför han inte tänkte så mycket på allt inuti väggarna haha.. hur som helst hoppas jag på att få upp spegeln snart :)

just nu sitter jag och lyssnar på Il Divos julskiva, ååh så mysigt ! jag älskar opera som de flesta som känner mig vet, och bara lite utav det i de klassiska julsångerna och på ett italienskt vis är ju bara underbart !! ^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0