23:23

ja det är vad klockan är just nu (någon tänker på mig, hiih) och jag sitter i mitt tomma rum i min säng med datorn på stolen jag hade vid skrivbordet förut.. har absolut ingenting att göra, teven är ju borta så jag ahr bara datorn.. okej man kan underhålla sig själv med en datorn sjävklart men i fler timmar, njae !! vad ska jag göra?

kan bretätta om imorgon :) min födelsedag is coming up och det ska bli väldans trevligt tycker jag :D först påd agen ska jag möta fanny för en tur på stan, jag vill hitta något fint att ha på mig på kvällen, och sen om det finns tid så hoppas jag att mamma vill följa med en snabbtur till ikea :P jag vill ha ett soffbord och det bums !! men räcker inte tiden till imorgon så finns det ju andra dagar.. på kvällen är det middag på restaurang med familjen som gäller, mys.. sen ska jag ha tjejerna över i lägenhet för lite fördrinks och mys innan utgång sker.. nice birthday huh? :D men tjejer ni får ha överseende med lägenheten :P den är ju inte i sitt finaste skick än ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0