människor gillar drama

jag har aldrg varit den där svartsjuka tjejen som förstorar upp småsaker och skapar drama av ingenting.. igår blev jag dock den tjejen som jag förövrigt hatar, och aldrig varit.. visst man blir mer känslig när man är full och jag reagerade över en "skitsak".. jag överreagerade dock och sen att folk runt omkring förstorade upp saken (som egentligen inte var något att reagera så över och som faktiskt inte var en stor sak) det hjälpte ju inte..
men allting är lugnt nu och vi har pratat om det som hände, som sagt som inte var en stor grej.. men vi blev förvånade över hur det "hela" blev.. och jag kan ju säga att jag inte uppskattar det som folk gick och sa.. men vad gör man, folk gillar drama.. jag har bara aldrig varit med om ett sådant drama(som egentligen inte var ett riktigt drama i vårat fall) som man sett många gånger och tyckt "men snälla sluta, ni överreagerar" och jag är förvånad över att jag nu varit inblandad i ett.. jag är alltid den lugna tjejen som ger stöd åt de som hamnar i draman.. jag var dessutom föör känslig - full och hormonerna från p-pillrena.. och sen vill jag bara säga att det var ingen som gjorde fel-förutom överreagera och förstora- ingen är boven i dramat, och det hela bara var missuppfattat..

Kommentarer
Postat av: Anonym

straight from the heart lixom ;) Men visst stämmer det

2008-08-24 @ 21:58:35
Postat av: Nikolina

straight from the heart lixom ;) Men visst stämmer det

2008-08-24 @ 21:59:00
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0