this time it's alright

gud vad jag är trött nu.. och jag börjar bli riktigt förkyld känner jag :/ eller aa det är bara näsan som kittlar och är täppt lite till och från, men det är ju så det börjar.. har varit helt slut hela veckan också så det kan ju vara ett tecken på att jag håller på att bli sjuk.. shit det var längesen jag var sjuk nu.. studenten var nog sist :/

iaf kvällen spenderades framför teven med mamma och micke, till de gick och la sig och jag fortsatte titta tv.. åh Christian Siriano är bäääst !! han vann Project Runway :D som för övrigt var den bästa säsongen ever.. tror de gjort tre eller fyra nu, men denna var bäst !!

Nu är jag helt slut och tänker faktiskt sova, ska upp tigigt imorgon för att köra !!! får se hur det går när man håller på att bli sjuk och troligtvis kommer vara helt slut imorgonbitti med :/

jaja vad gör man ? :P kämpar vidare såklart :D
nu ska jag gosa ner mig i min underbara säng, mitt mysiga täcke och mina skönaste kuddar ^^
good night sleep tight don't let the bed bugs bite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0