onsdag

i måndags vet ni ju redan att jag hade mitt teoriprov för körkortet :) som jag klarade :D efter provet mötte jag upp min kära bror för en shoppingrunda i stan :D fick massor inhandlat, åt honom då.. sen kom frida till stan och mötte upp oss och vi gick och åt.. sen hem.. hemma åt vi middag och tog det lugnt och sen gick jag frida och ullis på en promenad.. kvällen slutade med te och prat hemma hos mig.. frida och ullis jobbar ju på ålderdomshemmet i stortorp och de pratade om bajs hela kvällen, och övertrött som jag var skrattade jag ganska mycket ^^ sen när tjejerna gick vid 11 så blev det några samtal och sen sova direkt :D var så himla trött.. hade sovit typ 3 timmar natten innan..

i tisdags var jag i huddinge med frida och sen gjorde vi pannkakor hemma hos frida och sen såg vi film hemma hos mig :) casablanca ! sen vare middagsdags och frida gick hem för att sen åka till henrik och jag gick och mötte william och markus i centrum efter maten.. jag och wille skulle hyra film.. blev Good luck Chuck :D efter centrum svängde vi fröbi jesper en stund och sen gick vi till mig och tog fram chips och dricka och glodde film :) den var hur bra som helst.. har inte skrattat så på länge så det var härligt :D seeeeee filmen !!! haha sen efter det somnade jag och wille spelade data haha

idag, visade jag vägen till skolan för min lillebror som började idag.. sen skulle jag till körskolan men de hade stängt så tidigt på morgonen så jag gick hem igen..  jag gjorde frukost och satte mig och tittade på tv.. men jag var så trött så jag somnade i soffan ^^ vid lunch kom william ner och vi gjorde frukost, igen, och tittade på tv.. vid 4 gick vi till centrum för att lämna filmen och jag skulle boka in några körlektioner.. sen gick wille till jesper och jag hem för att städa.. nu är jag helt slut igen !! haha
sitter vid brorsan dator för min har fått virus och är helt störd !! blir så trött.. försöker installera virusprogram som vi köpt men det funkar inte.. måste typ lämna in datorn för att fixas !! pallar inte !!

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0