körkort och jobb?

ne nu börjar det arta sig, förhoppningsvis ^^ ringde en kille på mässan idag om jobb.. ska dit på onsdag och prata med han och så.. handlar mest om värdinnejobb och kassa och så.. det skulle passa perfekt så jag hoppas verkligen att det går bra :D

sen körde jag idag också, gick jättebra :) körde landsväg och imorgon börjar vi med stadskörning.. har ju kört detta ganska mycket när jag var i eskilstuna, men det är ju två heelt olika områden och heelt annorlunda trafik så det ska bli skönt att få köra lite så här hemma också.. på onsdag har jag sista lektionen med anno innan hon slutar :( men iaf det går jättebra med körningen så jag hoppas verkligen att jag klarar uppkörningen !!!!

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0