just nu

det kommer nog bli en liten bloggtorka några dagar framöver.. har liksom ingen ork eller lust att skriva.. men tänkte ge liten uppdatering nu iaf innan jag lämnar er ^^

just nu är jag hemma hos min far på söder.. åkte hit igår..
hantverkarna har slitit ut hela köket hemma i skogås och inom 5-10 arbetsdagar har vi ett nytt fint kök ! ska bli så skönt !! förändring i huset ger verkligen mycket.. iaf, eftersom hantverkarna kommer bygga och hålla på så bor jag som sagt hos far min nu.. flyttar antagligen in hos wille imorgon, han är ensam hemma och jag klarar inte att bo här hos far på soffan i över en vecka så, flytt till huddinge några dagar blir det..

well, I'll see ya when I see ya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0