helgen

ja helgen har varit ganska fartfylld.. i fredags var det ju 080808 så jag och ullis åkte in med jesper och ninni och mötte william och markus där.. först tittade vi på fyrverkerierna som var jättefina.. jag vet inte vad det är men jag tycker att det är något romantiskt med fyrverkerier, så mysigt.. men iaf vi tittade och sen såg vi lite patrik isaksson (som jag tycker gör de bästa svenska kärlekslåtarna) och sen drog vi oss mot stureplan :) när vi skulle dra oss kan jag ju berätta att jag slog i knät på ett avgasrör.. jag och ullis skulle gå mellan två bilar och jag, klantig som jag är, slog i ^^ och ja!! jag är så kort ! iaf vi kom till sturepla, gick genom hela folkmassan och sen försökte ringa alla vi skulle möta upp.. men det var ju omöjligt att komma fram.. träffade på lite folk man inte träffat på aslänge.. t.ex jacke som kom och skrämde mig där jag satt haha sen lite annat folk :)men till slut så blev vi uttråkade så först rörde sig ullis och mötte nico som var på The Laughing duck.. sen rörde jag mig dit.. där var nico, tommie, ullis, sofie och frida, plus nicos arbetskollegor :) vi två kom sms bomben.. å hade alla sms kommit fram, så jag hade 14 sms, ett  dom sa att jag hade 14 nya röstmeddelanden haha ! kom hem vid 4..

lördagen.. dellas födelsedag :D jag sov ju till halv två.. sen fixade jag mig.. sen kom william och hämtade mig och vi åkte till farsta, jag behövde lite grejer.. sen vare bara att fixa sig och äta middag och röra sig hem till della för att föra lite lätt med henne och kim.. vid halv 10 hade vi mött malin på tåget, var inne i stan och på väg till harry b james.. först vare bare vi 4 men vid 11 kom millan och andrea också :) vi hade trevligt allihopa.. men vid 12 så tyckte vi att detvar dags att byta ställe till något där man kan dansa.. så vi rörde oss till huset i gamla stan.. vi kom in gratis för andrea kände någonom jobbade där :) där blev det ju lite mera party.. men vid halv 2 hade jag så ont i magen så jag bestämde mig för att åka hem.. de andra stannade kvar.. tog tunnelbanan till centralen och matchade bussen perfekt.. pratade med wille och han skulle möta mig i centrumså jag slapp gå själv hem.. när vi kommit hem hit så orkade wille inte röra sig å det slutade med att vi låg och pratade och somnade..

idag har vi ätit frukost och tittat lite os med mamma och brorsan.. nuär william hos jesper och jag sitter och degar.. ska packa mina grejer snart.. åker ju till eskilstuna för intensivkurs imorgon :D ska bli sååå kul !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0