fika och fika

idag åkte jag till farsta med min kära vän linnea :) hade inte träffat henne sen hon fyllde år, vilket var en månad sen så det var ju dags nu :P vi satte oss ner och tog en fika först och pratade, hon berättade vad som hade skett i magaluf där hon var förra veckan ^^ och jag fyllde i vad som hänt när hon var borta :) så skönt att prata med henne, hon har varit med om det jag går igenom, typ ^^ efter ett tag bestämde vi oss att gå runt lite, orkade inte sitta ner.. så vi gick, hittade ett par skor :) ett par örhängen och ett par trosor :) wey precis det jag behövde :D linnea hittade också lite småsaker :) efter en stund blev båda så trötta igen så vi satte os ner och fikade en gång till ^^ denna gång tog jag en kaffe, var så trött och behövde lite uppiggning ^^
sen åkte vi hem och jag har varit hemma en stund nu.. mår lite illa :/ ska ner till soffan en stund och sen hoppa in i duschen, även fast det regnat idag så har det ju varit asvarmt !!

later xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0