de som finns där <3

ta aldrig för givet eller underskatta dina vänner ! de som finns där när du mår dåligt är något extra och ska uppskattas!

♥ William Daniella Frida ♥

ni har hjälp mig mest just nu, och andra gånger dessutom.. jag är så tacksam för att ni finns här för mig när jag behöver det.. william du känner mig så bra så du kan se bara på någon sekund hur jag känner.. daniella vi ses ju inte ofta men det förändrar inte hur bra du känner mig ändå, vi har varit med om mycket och du vet exakt hur jag är.. frida du känner mig bäst av alla, kanske bättre än jag känner mig själv faktiskt!

det finns självklart andra som är där lika mycket för mig, men just nu är det ni 3 som har varit något extra ♥

Denice.. jag behöver dig som mest nu, men det vet du säkert!
jag saknar dig så otroligt mycket ♥


Kommentarer
Postat av: Daniella

Det är fint att höra att det uppskattas! Me luv ju

2008-08-02 @ 13:24:12
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0