Trött !

Igårkväll efter jag hade laddat upp bilderna åt nina bestämde jag mig för att pyssla lite och göra ett armband :) gjorde klart ett jag redan börjat på och gjorde ett helt nytt, som jag faktiskt har på mig nu :)

 
(armbandet jag har på mig nu ^^)

sen satte jag mig vid datan igen en stund ochs en gick jag och la mig, blev trött där framåt 2 ^^

Imorse vaknade jag av att klockan ringde vid 10, hur trött som helst går jag upp och äter frukost och stressar sedan för att hinna till nina innan hennes mamma kom hem.. nina glömde sina presenter som hon skulle ge sin kära mor som fyller år idag, hos mig så jag var tvungen att komma dit före Hanna då som hon heter ^^ kom dit vid 1 iaf så jag hann :) hos nina har vi sedan fikat med tårta och bakelser :) mor min kom dit vid 4, precis som alla andra gäster :) det var mycket trevligt :)

nu är jag hemma igen, hur trött som helst, ska ringa kalle och kolla vad han gör, han skulle typ fira en annan släkting idag också :/ alla fyller år på samma gång haha

later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0