Tråkigt tidsfördriv i väntan på ullis

Lovar du att vara ärlig? : jadå :)
Du heter: Therese
Smeknamn:  Thess för det mesta, annars Thés av nina, och massor av andra namn av kalle ^^
Låt just nu: The Fray - She is
Beroende av: vännerna
Vem behöver du mest just nu? Kalle <3
Vad tror folk om dig? Har fått höra att man blir glad av att umgås med mig, och det blev jag jätteglad av att höra :)
Stämmer det? Jag hoppas det, fick höra det från flera personer så det borde göra det ^^

Vad får du oftast komplimanger för:  Mina ögon och mitt léende !! ibland rumpan också
Vad säger du för att imponera på någon:  äh behöver bara gå förbi ;) haha ne men vadå imponera, säger aldrig något för att imponera om jag inte ska retas med någon som jag råkat vara bättre än på något..
Hur imponerar man på dig: det hanldar inte om att imponera, det handlar om personkemi :)
Brukar du skratta för dig själv: ibland ^^
Vad står det i ditt senast inkomna SMS:  hemligt
Vilken är din favoritmålning:  har ingen direkt favoritmålning men jag gillar Van Gogh mycket, han sätt att måla är väldigt unikt ^^
Vart bor du:  Skogås

Trivs du där:  Jaa
Äger du några converse: Japp
Festar du mycket:  Nej
Cider, vin eller öl:  VIN
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk  mot något: Nepp, skulle vara blåsta bimbos isf
Har du haft sex idag: nepp
Nästa mål i ditt liv: klara teoriprovet
Hur svarar du i mobilen: Hej eller Hallå
Vem ringde du senast: Kalle
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  Kalle sa vad han hade haft för sig idag
Antal timmar sömn inatt:  ca 8

Tycker du om din pappa:
Jag ÄLSKAR min pappa
Brukar du komma i tid:  oftast, men ibland är jag precis på sekunden och ibland missar jag tiden helt
När mår du bra: När jag är med nära och kära
När blev du fotad senast:  I fredags med kalle
Hur känner du dig nu: Trött
Vad tycker du om fötter: . haha inte den vackraste kroppsdelen precis

Är du smart:  ja det tycker jag ^^
Är du aktiv i skolan: japp
Vad saknar du:  En studentklänning :/
Hade du en bra kväll igår: Japp, nina var här
Favorit dryck på morgonen:  Äppeljuice
När brukar du gå och lägga dig: olika, men oftast runt 11- 12 på vardagarna och senare på helger

Är du blyg:  Ja ibland faktiskt
Sysslar du med någon idrott:  Dans, men har typ lagt av :(
Vill du hellre ha mail än brev:  Brev vore himla kul att få
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  njae, men på kemi vid första sekundrarna ^^
Hur mycket krävs det för att du ska bli full:  efter 3 glas vin kan jag känna av det men mer för att bli full
Har du spytt offentligt:  nepp
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan:  vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0