stressiga vårkänslor

ojojoj! vad mycket jag har att tänka på just nu!
projektarbetet tar upp hela min tid (jag ska egentligen inte ens vara i skolan idag men här sitter jag och jobbar på för fullt!), men på något sätt måste jag lyckas planera inför londonresan (åker imorgon bitti, klockan 4 inatt ska jag vara på cityterminalen och möta klassen för att sen åka till arlanda) måste packa och åka och lämna väskor hos pappa, sova.. ska på sofies studentskiva ikväll också :/ så det blir liksom tajt om tid.. ska jag sova när jag kommer hem från skolan och packat klart, och sen gå en stund på hennes skiva, eller ska jag gå på henne skiva och sen åke hem till pappa tidigt och sova några timmar? tiden är ett problem !
har matteprov direkt efter londonresan också.. gör det ju inte lättare med tiden måste jag säga !
sen sitter jag emd spänning och väntar på besked om ifall kalle ska åka till afghanistan snart eller inte :/ usch !!! vill inte !!


men det är i alla fall fint vårväder ute :D vårkänslor vårkänslor

aja nu måste jag plugga vidare !

later xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0