Motivation = noll

frågan lyder; har du fått något gjort therese?
svaret lyder; nej det har jag inte !

oj vad jag får ångest !! men min motivation är verkligen nere på noll !! är så himla trött och kan verkligen inte tänka !! funkar inte !! ska läsa igenom alla förklaringar innan jag sover, sen imorgon bitti ska jag göra några uppgifter hade jag tänkt ! kanske kan få g då !! och om jag inte får det så få jag ju göra omprov ! inte emr med det liksom ! och det är nästan bättre med omrpov för då har jag mer tid på mig att plugga, kanske hunnit bygga upp motivation också, och inget annat att tänka på som ett äckligt projketarbete !! usch !!

jaja nu ska jag ladda upp lite fler london bilder på facebook sen sova ^^
god natt puss

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tkr också vita, mer sommar =D

2008-04-10 @ 06:37:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0