I väntan

sitter just nu hemma hos älskling och tråkar framför datan i väntan på att han ska bli klar med mätningen av bastun som han håller på att bygga, och i väntan på att hans far ska komma hem så vi kan ta bilen och åka och köpa glass ^^ ja vi är så tjocka så vi måste ta bilen ^^

dagen idag har spenderats med kalle.. han väckte mig vid halv 12 !! jag hade ställt klockan på 9 men somnade om så när han ringde blev jag livrädd haha.. sen åkte jag till farsta och han mötte upp mig där, sedan har vi åkt till tryckeriet i haninge och hämtat kalles flagga som han ritat till sin pluton och sen åt han sushi i skogås och sen åkte vi hem hit och har bara grisat i sängen sen dess (förutom när middagen serverades ^^).. båda är helt slut ! jag tror verkligen jag kommer få feber eller så, bara för att kalle är hemma liksom !! typiskt min otur !! men jga hoppas verkligen inte det !

aja ska uggla runt lite mer på datan, hoppas älskling är klar snart och att han far kommer hem !! vill ha glass !!!! ^^
later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0