Helgen so far;

I torsdagskväll kom älskling hem :) efter middag och allt sådant så kom han hit och hämtade mig :) han fick dock vänta en stund för jag var ju tvungen att fixa mig lite, eftersom han kom lite tidigare än väntat ^^ men men.. han fick sin coola t-shirt som jag köpte till honom i london också :) han är ju prickskytt så han fick en t-shirt där det var siktet över ett ölglas och under stod det beer hunter ! tyckte jag var lite kul sådär, passande hehe
iaf när jag var klar gav vi oss iväg till stan för att hämta hans syster, sen åkte vi hem till honom, och myste :D känns så bra att han är hemma nu :) har saknat han så himla mycket ! kändes som vi inte träffats på jättelänge !! ännu längre än det brukar kännas.. uscha :/

 I fredags vaknade vi halv 10 när klockan ringde, och började göra oss iordning för att åka till skolan, skulle sitta i cafeterian och samla ihop pengar till flaket och skivan och kalle skulle vara med mig ett tag där :) i skolan kopplade jag in min dator och sen var det bara att skriva engelskan och sen när folk kom förbi och ville betala, ta hand om dem.  fick dock inte så mycket engelska gjort som jag hade hoppats på men men ^^ my kom förbi sen också och fusk det är för henne och kalle, de får ju sitta inne i lärarrummet och fika med dom, eftersom dom gått ut tidigare.. fusk fusk fusk ! så de försvann dit ett bra tag !!
sen var det dags för dem att lämna mig.. men jag ahde ju sällskap av erik och carro först och sen när de hade lektion kom yuling och höll mig sällskap :) fast hon dumpade mig också efter ett tag :/ men sen kom hon krypande tillbaka ^^ haha och jag tog ju självklart tillbaka henne ! sen dumpade hon mig igen ! ja men man lär sig ju av sina misstag eller hur ? ;) hahahah
Vid halv 3 rörde jag mig hemåt iaf.. sen glodde jag bara hemma, och efter middagen senare så somnade jag i fotöljen.. haha mamma asgarva när jag vaknade vid 20 över 8 och fick panik efter som jag skulle vara klar halv 10.. men jag löste det ! jag fixade mig och blev klar halv 10 och gick till bussen :D på bussen mötte jag anette som skulle till samma studentskiva som jag :D så vi bestämde ju att åka tillsammans..  på bussen mötte vi sedan olsson, david och emil och några till.. de skulle ut, emil fyller år idag :) grattis ! så på tåget fick vi sällskap av killarna också :)
på centralen mötte vi upp sandra och sen begav vi oss mot april där kiddes studentskiva hölls :) när vi kom dit så stod kidde utanför och gav biljetter till niklas o co. så jag sprang fram och han var redan JÄTTEfull haha.. jag fick en biljett och kom in :) där inne var ju lisa och fredrik och anna och isak och fler man kände ! så festen började ju ! hehe var mycket roligt :) härligt ställe april ! absolut bra ställe för en studentskiva !!
när klockslaget var 2 började jag bli trött och ringde kalle ! vi bestämde att han skulle hämta mig i farsta strand så jag skulle ta bussen dit.. men jag var tvungen att vänta på angelique och anette som skulle åt samma håll.. så vid 10 i tre kom vi ut från april.. jag och ange tog bussen och i farsta strand kom en trött kalle och hämtade mig :D tack älskling ! vi somnade typ direkt när vi lagt oss.. hur trött som helst !

Hela dagen idag har varit mys :) sov till 20 över 1.. då kalles mor kom och väckte oss för att det skulle städas.. så vi klädde på oss och kalle gjorde kaffe.. sen har vi bara pratat lite med hans föräldrar, eller aa kalle och johan(hans far) bråkades lite med jongleringsbollar haha men det var kul att se på ^^ sen gick vi och la oss igen och glodde på tv och myste.. ahah vi båda fastnade för ett program på discovery om stridsvagnar.. de bästa finns i sverige och är svenskt utvecklade !! :) coolt va !! men till och med jag tyckte det var kul att titta på det, verkar ju så himla kul att köra stridsvagnar !! vill testa !! och jag vet att kalle inte skulle ha något emot om jag gick med i amrén som strdisvagnförare haha ^^ men det ska jag inte ! men det vore himla coolt ^^
efter programet rörde vi oss vidare och åkte till huddinge där kalle skulle köpa en tavla.. sen körde han hem mig.. har bara suttit och pratat med mor och glott tv.. borde göra projektarbetet men det gör jag senare ! orkar verkligen inte nu ^^

hmm vad ska man hitta på ikväll, jobbar ju imorgon så något festande blir det icke, har inte pengar eller lust till det heller ! kanske drar hit ullis och frida på filmkväll eller något ! får see :) kalle kanske skulle komma förbi sen också ! :)

aja later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0