Fre-Lör

Igår; sov till 11, sen gjorde jag frukost och gick ut i solen och åt, sen låg jag och stekte till typ 1 halv 2 :) hur skönt som helst ! efter det kände jag att jag behövde vara duktig igen, hade ju spenderat halva dagen i solen, så nu skulle duktiga fredags beteendet börja haha.. så jag städade hela övervåningen, plockade undan, dammsög och dammade av alla ytor som fanns ^^ mycket duktig Therese  ^^ efter städningen så tgo jag det bara lugnt och gjorde og i ordning.. sen kom mamma hem och hon duschade och sen började vi med maten.. Älskling kom hem, och han skulle äta middag med oss, så han kom förbi vid 7.. det var så skönt att se honom igen !! haha han fick nästan putta bort mig från honom efter den längsta kramen någonsin haha ville inte släppa !! när jag väl släppte honom så hade vi alla en pratstund i köket innan maten var klar ochd et dukades fram på bordet.. vi hade en mycket mysig och trevlig middag :D jag hade ju varot duktig och skurit salladen och blandat ihop lite småsaker  haha  !! jag är ju himla duktig på att skära gurka ^^ efter vi hade ätit satt vi kvar en stund och pratade. tills jag och kalle bestämde att vi skulle åka och hyra film.. det blev den anra bourne filmen denna gång.. problemet var dock att jag var så himla trött så jag höll på att somna efter lite mer än halva filmen, så vi stängde av.. men jag ska tydligen se den en annan gång.. jag måste ju se alla bourne filmerna enligt kalle ! jag kommer inte undan ^^

Bilder jag och älskling tog igår ^^ min man är ju så sexig ^^


 


Idag; imorse smet kalle ivg vid 20 i 9, han hade lovat far sin att komma hem till 9 så de kunde åka iväg och handla massa saker till bastun etc. som håller på att byggas hos dem.. de har massor av projekt på gång haha.. jag vaknade ju självklart också av kalles alarm, så vi sa hej då och sen somnade jag om, sov till halv 12 *nice* sen frukost och duscha och sen iväg till stan för att möta nina och gå runt med henne och titta på saker.. blev dock bara två fina hängare med krokar från indiska där jag ska hänga mina smycken, de ligger ju bara huller om buller i mitt rum nu, och alla halsband hänger på spegeln, så det var ju bra.. sen blev det ett läppstift och strumpor haha sen åkte vi hem.. nina följde med hem till mig och käkade middag med familjen :) mycket trevligt :) hon åkte härifrån för bara nån stund sen, så nu sitter jag och laddar upp foton på facebook från min skiva åt henne ^^ och hoppas kalle hör av sig snart, han firar sin morbror som fyller år.. vill att han ska komma och göra mig sovsällskap iaf ^^

kanske skriver senare, ska fortsätta ladda upp bilder åt nina ^^
later xx

Kommentarer
Postat av: Ulrika

hahaah så sött "jag är ju himla duktig på att skära gurka ^^" du måste vara sååå stolt över dig själv hahah sötnos!!

2008-04-27 @ 18:34:29
URL: http://sandblad.blogg.se
Postat av: Thess

haha ohja ! sjukt stolt ^^ ingen skär gurka snyggare och bättre än jag ^^ haha

2008-04-27 @ 19:17:46
URL: http://ThereseKristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0