Derby ikväll !!



Ikväll är det somd e flesta vet derby mellan AIK och älskade Djurgården ^^ och jag ska dit :D Jag ska stå i klacken med Johan, Carro, Olsson, Nille och några till :) det är andra gången i mitt liv som jag står i kalcken och jag är livrädd !! haha förra gången stog jag i klacken när Juventus var på besök, och jag höll på att dö typ !! när älskade dif gjorde mål så slängde sig hela klacken neråt och ullis ramlade och jag ramlade över henne och vi fick massor av öl på oss, pappa fick slänga sig för att ta emot oss så vi inte ramlade ner för hela läktaren typ ^^ haha usch !! hoppas det går bättre denna gång !! är lite rädd för bengaler och så också men aa, det ska nog gå bra ^^
Innan matchen ska vi till kungsan :D det är så himla härligt med sol igen !! bara en månad kvar till skolan är över och sommaren är här :D
sitter faktiskt i skolan just nu och väntar på att teckenspråkslektionen ska börja :( boooring !! men jag måste gå, närvaron på den lektionen har inte varit bra på senaste tiden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0