Äntligen !!

Äntligen är prjektarbetet klart och inlämnat !! har suttit hela dagen idag, till typ 1 och skrivit klart allting !! sen sprang jag runt som en galning för att få lamineringsplast och sedan springa runt på media för att laminera och få ihop min tipsbok och hur vad man ska veta och göra när man ska starta eget företag !! Gud alla treor på skolan måste skrämt ihjäl alla ettor och tvåor på skolan, så som alla sprang runt i panik måste de ha blivit skrämda !! det vet jag att jag hade blivit om jag sett en hel årskurs springa sunt som ett gäng psykiskt galna personer !! haha ajaa.. nu är det inlämnat i alla fall och i två timmar på tisdag ska jag sitta vid ett bord och visa upp vad jag gjort.. så skönt !!

sen är det bara nationella i matte c den 9 maj som är kvar sen är jag typ helt fri från skolarbeten ^^ är så glad över att jag fick bra betyg på mina uppsatser i engelska c  också, trodde vivian skulle vara jättehård men det gick bra.. hon var iof lite hård, hon är ju från usa och har masters degree i engelsk litteratur så hon var lite hård på hur våra uppsatser var uppbyggda, och det är ju ingenting vi fått lära oss förut så det är ju nytt liksom, men det gick bra :d är så stolt över mig själv :D har MT in speaking skills också !! så nice :D

efter all stress med projektet så var vi alla med rösträtt tvugna att gå till aulan och lyssna på en debatt om delning eller inte av kommunen.. ska vi bli en egen kommun eller inte? vad tycker ni ? jag själv blev ju inte mcyket klokare av allt de sa.. det var ju inte heller lättare att de bara fick prata 2 minuter åt gången !!

Nu är jag helt slut !! ska titta på sex and the city, ringa kalle och sen sova !! sova sova sova !! gud så skönt det ska bli !!
later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0