Torsdag 6 sep..

Idag var jag hemma från skolan.. Skönt ! somnade halv 12 igår och sov till halv 1 idag, så utvilad är man :D har bara legat framför teven och glott och gjort två inlämningsuppgifter faktiskt :) så lite nytta har man gjort också när man varit hemma.. annars brukar det alltid bli så att jag tänker att jag ska göra det som behövs till skolan men orkar aldrig och tänker "jag gör det om en timme" "jag gör det senare ska bara göra det här först" och så blir det aldrig av.. men nu gjorde jag det jag skulle så det känns bra, lite stolt haha :P
Jag mår iaf lite bätte idag så det var bra att jag var hemma idag så jag kunde vila upp mig, ska vila upp mig imorgon också så jag är fit for foght på lördag :D måste ju kunna prestera mitt bästa när jag ska provjobba :P

sen har jag fått ett ytterligare levnadstecken från berglund, ett dagboksinlägg på hans sida i resedagboken.. verkar faktiskt inte som dom har så jättekul men det kanske är bara för att det regnat på dom och dom har rest runt massor så dom har likosm inte hunnit göra så mycket.. men det blir säkert bra.. är fortfarande så himla avundsjuk ! vill också !
Saknar dig Tomas !

well, nu ska jag se på tv och sen somna !
good night sleep tight don't let the bed bugs bite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0