Söndag 30 sep..

Ja då var ännu en helg över och skolveckan är på ingång..
Helgen för mig har varit kul och mysig;

Fredag
skola från 9.30 till typ 11.20 inte så himla krävande.. gjorde det jag skulle å sen var det tack och hej.. fast ändå inte.. jag och della och ulrika hade bestämt att ta en fika/lunch.. så jag ringde Ulrika när jag hade slutat och hon var ju hos tobbe så hon var ju såklart tvungen att gå hem och fixa sig innan vi kunde åka till haninge för att möta della.. vi bestämde att ta bussen som gick 12.17 från min skola så jag var tvungen att sitta och vänta i skolan i 40 minuter, har ju haft roligare stunder kan jag ju säga, satt och dega på soffan utanför aulan med kristian,rasmus och henrik.. iaf sen åkte vi bussen till haninge och mötte upp della :) äntligen får man träffa tjejen liksom, har sagt att vi ska träffas så många gånger utan att det blivit av så äntligen.. och hon var så söt med sin mage med lilla pojken i ^^ .. vi satte os på ett café sen och åt lunchsallad som var jättegod btw, sen var jag ju också hungrig som en stor fet björn som inte ätit på hela vintern men iaf :P vi hade det mycket trevligt, sedan gick vi runt och kollade lite saker innan jag och ulli rusade till bussen.. jag var tvungen att vara hemma vid 3 halv 4 för vi skulle fira micke lite hemma innan jag, micke och pappa drig iväg för att ha trekamp med pappas trafikledare.. måste säga att mina presenter till micke var bäst :P han tar knappt av sig kepsen, tack linnéa för att du hittade den :P
iaf sen på trekampen började vi med golfsimulator-grej, "closest to pin" först, och jag kom ju självklart sist jag kan ju inte golf nånstans haha jag har iof kunnat, men vi spelade inte tillräckligt för att få in gamla vanorna igen :P sedan var det skuta fåglar med gevär-simulator, man fick stå och hålla ett gevär och sedan på en stor skärm kom det fåglar man skulle skjuta, jag vann detta :D jag vann mot 9 killar som trodde dom skulle vara så bäst på att skjuta, men ack nej JAG var bäst ^^ måste få glänsa lite :P sedan var det golf igen fast denna gång "longest drive" man skulle slå längst, och jag kom ju sist på detta också.. sedan var det bowling som gällde, jag var halvbra denna kväll, blev en jämn match mellan mig och dennis (konstig kille-körde mc-bud innan han nu ska bli trafikledare, mycket knäpp kille med knäppa kommentarer- berglund du vet vem jag pratar om) iaf kom trea där.. så jag var ganska nöjd med mina resultat iaf :D sedan middag, åt upp min hamburgare på nån minut bara haha, hade inte ätit sen salladen i haninge och nu var klockan 9 liksom, så jag var hungrig som en stor fet björn igen :P sedan bar jag och micke oss hemmåt för att glo film och sova..

Lördag
far min hade lovat att åka till globen för att köpa mina fina skor som jag hittade på wedins när vi var där i torsdags, men han var för bakis så det blev en stanna hemma dag med hemkörning av pizza till middag och massa popcorn och film, mysigt mysigt.. och eftersom vi inte åkte och köpte skorna så gjorde pappa en deal med mig att om jag diskade och gjorde mackor till honom skulle han betala mina skor på söndagen.. så jag var helnöjd ^^

Idag
ställde klockan på 10, ville inte sova bort dagen och missa att åka till globen.. men jag snoozade i en timme haha.. kom upp åt frukost, duschade och fixade mig.. sedan packade vi alla grejer vi hade med oss och åkte till globen.. provade mina skor, svarta stövlar med låg klack men ändå en klack, dom är jättefina ^^ :) och pappa provade ett par skor han med.. så ett par stövlar och ett par skor blev köpta :) sedan käkade vi och sedan tittade vi kläder till brorsan :) han gillar dock inte allt jag väljer ut till han :( hittade en jättesnygg rutig skjorta på carlings som satt sjukt bra på han men nej då, han tyckte inte om den när den satt på.. vi hittade dock lite grejer på hm sen så det blev bra ändå :) sedan åkte vi till vidja där pappa och micke badade i sjön ! galna killar dom där ! efter det badade vi alla tre i bubbelkoppen :)
kl halv 5 hade vi hyrt en tennisbana i farsta rackethall så vi spelade tennis där en timme, det var kul faktiskt, har aldrig testat tennis förut, det var kul :)
nu är man hemma och degar, borde plugga lite buddhismen, har prov imorgon.. men funderar på om jag kanske ska plugga imorgon på min två timmars rast innan religionen :/ mjoo så gör jag nog !

nu ska jag lägga mig och glo The Phantom of the Opera, har inte sett den på aslänge :( så det är dags nu :P
så det var allt för mig idag :)
god natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0