Onsdag 5 sep..

måste börja med att säga varsågod till min underbara vän Ulrika :) fixade i hennes blog lite så den blev lite finare och fick ett väldigt fint/sött inlägg med ett tack :) så varsågod sötnos ! vänner i 15 år ! inte dåligt det! Älskar dig hun'

sen går vi vidare till idag då !
vaknade idag med en ännu värre förkylning :( hostar som en galning och kan inte prata för jag är så hes, kan inte andas med näsan och ont i huvudet och orkar knappt röra mig.. så det var inte kul.. ingen feber dock så jag pallrade mig iväg till skolan, skulle få info om projektarbetet så det kändes viktigt att vara där..
i skolan satt jag mest still.. jobbade inget på lektionerna, kunde inte konsentrera mig.. sen fick vi informationen om projektarbetet och jag fick som tur var ändra mitt :) så nu ska jag skriva en bok typ om tips och trick och vad man ska tänka på innan man startar eget företag inom olika branscher :) mycket roligare än ekonomisk utveckling :P haha
sen fick vi också information om studentskiva, som ska vara gemensam för alla oss treor på östra, så vi slipper tänka på något, festkomiten fixar allt så det var bra också :D

när jag äntligen kom hem från skolan somnade jag direkt på soffan, älskar vår soffa ! den är så skön och jag kommer gråta när vi skaffar ny som mor min funderar på att göra !

aja nu ska jag sova så jag blir frisk till helgen, ska vara hemma från skolan imorgon och på fredag är det studiedag så jag hoppas jag lyckas :P

godnatt puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0