Lördag 8 sep..

igår var bara en slappar dag.. såg shrek den tredje för andra gången, far och bror ville se den så dom beställde biljetter utan att fråga mig, så det var ju bara att gilla läget liksom hehe fast filmen är ju bra så det var ok :)

idag.. har typ precis kommit hem från min provjobbning på cafét i gallerian.. jag antar att det gick bra för dom ville att jag skulle komma tillbaka imorgon och lära mig lite mer om stället :D människorna som jobbade där verkade sköna också så det ska nog bli bra det här :D hoppas det iaf hehe

nu ska jag slappa lite, sen ska vi iväg och käka middag på restaurang å sen kanske en bio till, eller hem.. då måste jag plugga :/ biologi provet på tisdag kommer inte gå bra annars :/

aja nu ska jag se simpsons..
Later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0