Lördag 22 sep..

Förra helgen :
På lördagen tittade vi på bil, det lutar åt en Volvo C30 :D sen middag på Jensen's med Nina och Lisa, sedan hem till mig för lite vin och kareoke.. sedan bar det iväg till huddinge till Jonas och Johan, där blev vi kvar till kl 3 typ då Vi tog en taxi hem, först till trånkan där Nina och Jonas hoppade av, sen till haninge till Micke och Jocke där jag och Lisa klev av.. hade en mycket trevlig kväll där sedan med lite heta diskussioner mellan Micke och Lisa medan jag och jocke satt och tittade på dom som om dom var helt röjda i skallen haha.. söndagen var bara en slappdag hemma hos nina ! :)

Veckan :
Måndag - skola och träning, Tisdag - skola och desperate housewives :D Onsdag - slappardag hemma ( försov mig så jag sket i att gå 8km med skolan hehe ) sedan på kvällen var det Grey's Anatomy som gällde och efter det kareoke med sofie frida och elin :) Torsdag - försov mig men hann med bussen till uppsala ändå, vi besökte linnéträdgården, muséer och fick en föreläsning om astronomi.. sedan var det kväll och jag, fredrica och rebecca var så trötta så vi var dom första som gick och la sig, vid 12 somnade vi alla tre.. fast killarna kom ju självklart och väckte oss med deras bankande på fönstrerna för att skrämmas.. Fredag - städas stugan, äter frukost, åker bussen till forsmark där vi fick se Forsmark 3 (reaktor nr 3) och under havsbotten dit avfallet förs.. det var kul att se faktiskt :) sedan sov jag på bussen hem, sedan var det bara att fixa sig för att sen gå till frida och ha en mycket trevligt middag med frida, nico och ulrika :) <3 

   


Idag :
bara slöat framför teven, sett två filmer ! och ätit en god middag med mamam och umgåtts med henne :) när vi tittade på Sing-a-Long så upptäckte jag att jag var kär i Brolle som var med där :P han är ju såå sjukt charmig och snygg, och den rösten, när han sjunger smälter man.. kan inte finnas en enda tjej som inte smälter ! helt otrolig helt enkelt :P :)



nu ska jag glo mer film tror jag och sen sova ! galet trött idag :/ hehe
god natt puss

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men ja tack för den fina bilden, alla ni är jättesöta, jag ser ju ut som värsta ufot ju! :(

2007-09-24 @ 18:25:39
Postat av: Thess

nej då !!! du är grymt söt ju :) du ser så lycklig och glad ut :D

2007-09-27 @ 22:38:26
URL: http://theresekristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0