Klassiska Lisa Kommentarer

haha jag måste ju bara göra en lista av detta.. det är nämligen så att min kära vän Lisa säger så roliga saker ibland så man tror att man ska dö när man skrattat så mycket så man fått andnöd !
så nu gör jag en lista här, den kommer fyllas på vartefter :)

Lisfis :)

image37


Vid köksbordet hos Johan ca kl: 02.30
"alltså det spelar ingen roll om han har rynkig bröstkorg"

Nyårsafton- längesen- i kiddes vardagsrum
"varför tittar vi på tvåan när det finns ettan och fyran?"

Denna kommentar är så värd att ta med på listan ^^
"Mitt huvud är så proppfyllt med smarta tankar så jag måste ibland göra mig av med dom lite mindre iq befriade kommentarerna, för att allt ska få plats liksom!"
(alltså av alla hennes tankar och kommentarer är vissa mer iq-befriade och vissa mindre iq-befriade, men dom är minsann iq-befriade ;P)

På El Cocodrile - middag med Nina, Fia och Marcela
"min hjärna är så stor så det blir tungt att hålla upp huvudet"

Skutan i segeltorp-middag med n-gänget
"Såra och såra.. men vafan om dom inte hade tagit åt sig så hade ju allt varit fint liksom"

Nina säger:familjen skulle åka till fiji
Lisa: till vad?
Nina: Fiji
Lisa: jaha haha jag trodde du menade den där fotobutiken, vad heter den ehm fuji haha jag tänkte liksom hon kan väll framkalla fotona där i london iställdet för att åka hem till sverige haha jäkla pucko

Hemma hos Nina - myskväll med N-gänget
"hjärnsläpp det lät ju skitkul!! vad är det ?"

Hos Nina- överraskningsmiddag för mig :)
"ja men ni vet det här, alltså det här , blinkskinnet !"
jag - "ögonlocket menar du"
lisa - " ja jusste ! haha vafan!"

Hemma hos Nina
"Alltså jag hör fan ingenting, undrar om jag är förkyld i örat eller något"

Hemma hos mig i solen dagen efter min skiva
"Undra om man kan bleka tänderna såhär (spänner upp läpparna och visar tänderna mot solen)
eller kanske i ett solarium ?"


det kommer mera :D

Kommentarer
Postat av: Partydvärgen

Mitt huvud är så proppfyllt med smarta tankar så jag måste ibland göra mig av med dom lite mindre iq befriade kommentarerna, för att allt ska få plats liksom! Men de vet du ju ;D

2007-09-26 @ 23:44:38
Postat av: angelica

ahahahha!

2008-07-01 @ 04:25:42
URL: http://andjelickuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0