Torsdag 4 okt..

Ja nu sitter man i skolan och har tråkigt :/ har precis gjort klart engelskafrågorna som egentligen skulle in i tisdags, fast jag och Jonatan bestämde oss för att lämna in idag :P nu har jag iaf 45 min kvar av min rast.. de andra i klassen börjar med svenskan som börjar då :/ men icke jag, har ju haft matte på morgonen :( vissa i klassen har iof matte e nu så dom är ju i skolan iaf men jag kan ju inte prata med dom.. stackars mig, helt ensam ! haha

verkar som det blir en studentskiva tillsammans med ekonomiklassen iaf :) asbra, måste dock få med hela klassen på det, har fått med några men vissa är så "jag bryr mig inte" och "men nej".. får använda min extremt bra (ibland är den det iaf :P) övertalarförmåga ! ska nog gå bra :D

Nu ska jag ta reda på vilka som gjorde den lite rockiga versionen av "Build me up Buttercup" som vi sjöng och spelade förra året.. anders ville veta, så det kan jag sysselsätta mig med nu.. sen efter svenskan ska jag träna :)
later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0