Söndag 7 okt..

God kväll !
jag skäms när jag säger att jag inte åkte iväg och köpte mina älskade tövlar idag.. sov så himla länge typ till 1 och sen var det bara att hänga på mamma när hon städade, så jag får åka iväg i veckan och köpa dom.. iaf där var iaf min början på dagen.. senare vi 18.00 åkte jag iväg till heron city för att bowla med Nina,Jonas,Per,Tommy och Ida.. Jag kan stolt säga att jag vann båda serierna jag körde, första mot Ida och Tommy - vann med 126 poäng :) andra serien mot Jonas och Tommy - vann med 154 poäng :) så jag är rätt nöjd :D haha gjorde 8 eller 9 strike-ar (haha) tror det var 8 dock :)
nu sitter jag och har tråkigt framför datan, ska nog sätta på en film och somna (om jag kan).. imorgon ska jag nämligen ta andra sprutan mot livmoderhalscancer och sprutorna är sjukt stora och gör sjukt ont !! så jag kommer typ inte kunna somna haha.. är mycket spruträdd förstår ni.. men vad gör man inte för att slippa cancer ! ^^ usch tur att mamma ska med och hålla handen haha :P

aja ska slänga mig i sängen framför teven :)
good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0