Onsdag 31 okt..

måste börja med att säga.. varför åker alla utomlands nu ? eller varför fattar väl jag också men alla åker verkligen ! berglund är i thailand, erik och johan är i USA (förväntar mig en souvenir btw erik ;P), bosse är i tyskland och Fia åker till lanzarote på fredag ! jag vill också ! är ju såå avundsjuk ! ^^

aja
så idag försökte jag göra mina engelska uppsatser som skulle varit inne igår *tror jag* Jonatan säger att dom ska vara inne på tisdag efter lovet.. aja
det gick inte bra kan jag säga.. hur ska man kunna argumentera för ett betyg man vill ha när man bara gått två månader i skolan och knappt gjort något så man ens kan veta vilken nivå man är på.. det är skitssvårt.. iaf jag gav upp.. fortsätter ikväll om jag orkar annars gör jag allt imorgon ^^

har lite glada news också..
det är ju nämligen så att jag fyller 18 om en månad och jag ska få en bil :D en svart volvo c30 :D och nu är den beställd, den skrev i mitt namn igår :D och jag får den i årsskiftet :D hoppas på lite tidigare :P men jag är så glad !! en bil liksom ! helt j*kla otroligt !! ^^ :D

well that's it for now
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0