Onsdag 3 okt..

har gått hela dagen och trott att det varit torsdag och sedan upptäck att det var onsdag och inte lika nära till helgen :/ haha önsketanke !
iaf idah har det varit en okoncentrerad skoldag för min del.. har haft ont i magen hela dagen och träningsvärk i benen se igår.. så varje steg har varit tungt idag.. fick sluta tidigare från matten iaf så kom ifrån skolan vid kvart i 4 istället för 4 så det var ju skönt..
nu sitter jag framför teven.. "Engaged and underaged" slutate precis på mtv.. så sött par som gifte sig, killer var 21 och tjejen 20.. dom hade festen efter brölloppet på en stor exakt kopia av titanic, hur coolt som helst ! dom stog och höll tal och grejer i den kända trappan där rose kommer ner och jack står nedanför och väntar (i filmen).. där vill jag också vara när jag gift mig ! eller jag vill nog gifta mig där hehe :P nu låter det som jag har värsta drömmen att gifta mig, men nej så är det inte.. blir det så, så blir det så, men det är inte katastrof om jag inte blir gift liksom haha.. jag säger bara om jag gifter mig så vore det asballt att vara på titanic :P :)

image38


nu ska jag lägga mig ner i soffan titta på gamla dawsons creek och vila lite ^^
later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0