Onsdag 24 okt..

ja då har jag inte skrivit på några dagar igen.. har inte hunnit.. men här är "the 411" på dom senaste dagarna ^^

måndag:
ja den börjar med att jag försover mig och vaknar av att mamma skriker på mig kl 10 i 8.. inte bra.. jag började halv 9 så jag ska ju gå hemifrån 10 över 8.. så jag hade alltså 20 min på mig att fixa mig.. så det var ju bara snabbt som satan in i duschen och snabbt som satan ur duschen.. och sen insåg jag ju att jag hade alrdig hunnit till 10 över 8 så jag bestämde för att ta bussen istället som går 17 över.. den tar ju bara 5 minuter så det är ju bra.. och tro det eller ej jag lyckades hinna med bussen :) mycket stolt.. så jag kom ju i tid ^^ sen eftersom jag inte hade hunnit äta frukost så var jag ju såklart döhungrig efter lektionen så jag köpte en macka och en loka i cafeterian.. så när väl lunchen kom var jag inte hungrig alls.. aja efter skolan så tog jag, Ninni och Rebecca (Yuling också på ett hörn) oss tiden att gå med i trygghetsgruppen som startat på skolan.. så vi hade ett litet möte med Gustav och Anders.. som var ganska kul faktiskt men som jag hungrade ihjäl mig igenom haha sprang i princip hem för att få/hinna äta och sen hämtade pappa mig för att köra mig till träningen.. träningen gick ovanligt bra denna dag.. sen när jag kom hem var jag helt slut.. så direkt efter prison break somnade jag :D^^

Tisdag:
försov mig inte *yes* haha.. och hade en helt vanlig dag i skolan.. gick tidigare från sista lektionen dock för att jag skulle iväg till farsta för att gå handledarkurs med familjen.. och shit ! den höll på från kvart över 5 till halv 9.. crazy.. jag höll på att somna första halvan av tiden men efter en kvarts rast och en sockerkakabit och en banan och en pucko lyckades jag hålla mig vaken och lyssna.. märkte också att pappa och mamma vet mindre än vad man tror om skyltar och regler.. hehe så det är ju tur att dom var med .. måste ju iof vara det men ändå ^^
sen kom jag hem vid kvart i 9 så jag missade typ hela Ugly Betty avsnittet :( sen var det desperate housewifes som gällde :) och sen sitter Fredrik och skickar massa roliga clips från youtube haha  ända till kl 11 halv 12 satt jag och skrattade och grät ^^ speciellt till den här http://www.youtube.com/watch?v=Dz6Xc4iPxs8 ! helt sinnessjukt rolig tycker jag ^^ efter dessa skrattanfall så var det lite svårt att sova, när man var på högvarv liksom, men med ipodlurarna i öronen och lugn musik gick det ändå ^^

Idag:
idag var en helt vanlig dag i skolan *igen*.. hade dock ingen konsentrartionsförmåga så något gjort fick man ju inte :/ *icke bra*.. det blev ju inte bättre sen när jag upptäcker att jag tagit med mig fel sorts batterier till min miniräknare jag måste ha för att kunna plugga matte (har prov imorgon).. så fick inget gjort på mattelektionen heller.. men fick iaf låna en lösningsbok av Erik och Johan :)  (*thank you* *btw have fun in the US you bastards ;)*) där det står hur man löser alla uppgifter i vår räknebok så nu när jag är hemma så ska jag kunna plugga så jag får ett vg iaf :D
ska göra det nu faktiskt ^^
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0