Onsdag 17 okt..

ja igår skrev jag ingenting, jag var för trött..
men berättar det ända "intressanta" från igår.. det är nämligen så att Martin (min idrottslärare) övertalade mig och majeed till att vara med i danstävlingen på fredag :S han satt och klappade händerna när vi lämnade in listan med par på som vi skrivit på haha.. shit det här känns katastrof.. vi måste ju vinna nu.. kan ju inte vinna ena året och sen förlora andra.. det går bara inte !

idag;
var på sthlms universitet.. och kristians alltid så roliga humor-reta och försöka irritera mig- var ju lika rolig denna resa till universitetet.. nemen våra "tjafs" kan faktiskt vara roliga ^^.. sen väl där lyssnade vi på tre föreläsningar.. sedan stack jag, fredrica och frida till café Deja vu på söder och satt där många timmar :) så mysigt café det där..
nu sitter jag och oroar mig för fredag, och bestämmer träning imorgon med majeed.. måste träna träna träna..

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0