Onsdag 10 okt..

idag försov jag mig inte iaf :) kom någon minut försent till första lektionen dock men det spelade ingen roll för dom hade inte börjat med namnen äns.. så jag hade lite tur att jag hann med bussen..
slö dag i skolan.. satt mest i matsalen med erik och johan och snackade.. har en sjukt lång lunchrast..
efter skolan åkte jag till stan med fredrica :) köpte "nördglasögon".. jag ser hur kul ut som helst i dom haha.. sen tittade jag efter stövlarna men dom hade bara 39 och 40 kvar så hon ringde till haninge och dom la undan en 37a till mig å jag ska dit imorgon :) hittade en jättesöt tunika/klänning på Indiska också :) och min drömvinterjacka från monki <3 fast den finns bara kvar i large :( och deras small är ganska stora på mig så en large kan jag fan använda som sovsäck haha.. hoppas dom får in den i small snart, den är så mysig, och kostar bara 800kr så det är ju bra :)
sen efter stan har jag bara varit dum och lat och inte pluggat som jag borde gjort egentligen *suck* att jag aldrig lär mig ! får plugga hela eftermiddagen och kvällen imorgon istället.. har ändå inget annat att göra då så jag ska försöka ta mig i kragen så jag klarar MINST ett vg på provet på fredag ! 

sitter och lyssnar på musik just nu och jag har lite tips på mina favoritlåtar just nu ^^
Amy Winehouse - Tears dry on their own & Will you still Love me Tomorrow
Kate Nash - Foundations
Rooney - When did your heart go missing
Natasha Bedingfield - I bruise easily & We're all mad & Wild Horses
Paolo Nutini - Rewind
Mika - Lollipop

det var allt för mig idag :) ska sova nu så jag är pigg imorgon och kan se extra nördig ut på skolfotot ^^
god natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0