Måndag 8 okt..

gaah ! dagen började med en hemsk vistelse hos gynekologen som skulle vaccinera mig för andra gången (man tar tre sprutor).. det är så hemskt att vaccinera sig eller ta andra sprutor.. men just dom här sprutorna är extra hemska för dom är jättetjocka och jättelånga ! och dom gör ont.. det sticker och svider i hela överarmen.. alla reagerar iof olika, vissa känner ingenting.. men på mig gör det otroligt elakt ont :( så när gynekologen då stack in nålen i armen på mig klämde jag sönder mammas hand ! förlåt mamma ^^
efter det följde en slapp dag i skolan och sedan träning.. nu sitter jag och mår illa, stoppade i mig maten alldeles för snabbt innan träningen så jag är helt fullproppad.. inte bra !

har jag lite info om våran studentskiva :)
den 28 april på claras.. kom dit !!! :) måste dock köpa biljetter först men det fixar vi om ni säger till :)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja arbeta på religionspresentationen till imorgon och sen engelskapresentationen till imorgon :/ wish me luck !
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0