Måndag 29 okt..

Ja nu är det äntligen LOOOV :D så himla sköönt.. har iof massa skolarbeten att göra ändå men det är fortfarande skönt :P
så helgen då..
i fredags var jag och käkade i farsta med Linnea.. sen åkte jag till heron med far och bror  käkade och var på bio.. såg den där animerade råttfilmen haha kan inte skriva eller säga vad den heter emn den var okej.. söt film liksom :)
sen på lördag var jag i farsta med Nina.. och på kvällen var jag hemma hos nico och firade att hon fyllt 18.. efter dom som var 18 eller över drog för att gå ut på krogen.. kom fredrik och hämtade mig och vi åkte till hans kompis.. en trevlig kväll :)
söndag, ja då var det match.. och vill egentligen inte säga något om den.. men något kan jag väl rå upp, det var den sämsta matchen på länge !!!! vad fan höll dom på med ? och det är då DIF-BP jag talar om.. mitt kära djurgården var inte sitt vanliga jag ! usch

ja och idag har jag bara chillat framför teven och njutit av att det är lov.. ska iväg till träningen sen..

skriver mer sen när jag orkar :P
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0