Måndag 15 okt..

ny vecka och nya tag !
somnade vid 3 kanske igår, och gick upp kl 7 imorse.. trots det har jag varit pigg hela dagen.. strange! brukar alltid va helt död när jag sovit så lite, men icke idag, var ju bra iof :) fick inget gjort på matten dock på morgonen.. att man är pigg betyder inte att man har bra konsentrationsförmåga tyvärr haha

iaf, dagen gick.. såg att jag hade två missade samtal från Eli (chefen på cafét i gallerian) så jag ringde upp honom efter jag hade hämtat mina skor från skräddaren och kommit hem.. men han svarade inte så jag ringer honom imorgon istället.. jag hoppas faktiskt på att han ska säga att dom inte behöver någon nu och att han hör av sig om dom skulle göra det senare.. vill ju ha jobb självklart men jag känner att det inte passar just nu :/ vill konsentrera mig på skolan och sen dansen, när jag väl får/hittar en partner så kommer det bli mycket träningar på vardagarna och på helgerna så då känns ett jobb lite "ivägen".. plus att jag känner att café-grejen kanske inte är min grej direkt.. känns som jag skulle passa bättre nånstans där man inte springer hela tiden.. det är inte det att jag är lat eller något sånt, jag är en jäkel på att springa och servera och plocka och fixa och dona.. men det passar sig inte nu ! tråkigt tråkigt.. och mamma kommer ju mörda mig om jag tackar nej (om han erbjuder) till jobbet.. usch jag vill inte tänka på det :/

iaf efter jag ringt Eli, gjorde jag mannagrynsgröt *mums* och sen kom pappa och hämtade mig.. stannade till hos honom en stund innan träningen.. är ju bara 10 minuter från pappa :) hemma hos pappa tittade jag på kära klassikerserien Dawson's Creek.. åh vad jag älskade den serien när jag var liten ^^ är så glad att den sänds nu igen, är ju så kul att se haha ^^ .. På träningen satt jag bara och tittade på, hade ont i knät så jag tog tillfället i akt att bara sitta brevid och känna mig delaktig utan att göra något hihi jag mådde bra där vid sidan när dom gjorde sina jive-kickar ^^ dom är ju så jobbiga.. haha men jag tar igen det på torsdag :D hoppas bara jag får aerobicssalen för mig själv nu, så massa folk inte behöver träna inför danstävlingen i skolan på fredag :/ jag ska inte vara med btw :) kände att det räcker med en vinst (A)^^ haha nej men det kändes inte lika kul denna gång så jag skippar det :)

Efter träningen hämtade mamma mig.. kom hem, duschade, tittade lite på mathen LHC-DIF.. vi vann med 0-4 :D grymt !! aja sen var det mer tv som gällde, och en macka, och nu datan.. inte en sådan kul kväll (förutom träningen då ^^) kanske men men.. nus ka jag sova, börjar faktiskt känna mig lite trött :P

godnatt sov gott
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0