Måndag 1 okt..

ja då var vi inne i en ny måndad och en ny vecka.. hösten börjar kännas mer och mer nu tycker jag, det har börjat bli så mörkt nu.. jag tycker iof att det är jättemysigt med höstmörker och lite kyla.. fast bäst med hösten är ändå de kalla soliga höstdagarna då solen lyser upp de gula,röda,orange,bruna träden.. sen lite extra plus med lite frost som glittrar.. mm myyys.. men riktigt där är vi väl inte ännu :( jag längtar också tills när det kommer snö :P älskar snö ! det är verkligen helt underbart med en vinterpromenad i solen när snön ligger som ett stort tjockt täcke och glittrar och man har på sig varma skor och en stor gosig vinterjacka som är så gosig att man nästan går och kramar sig själv :P
nog om det :)

idag började dagen med att jag "vaknade" av veckarklockan.. det var så konstigt för jag var redan vaken när klockan ringde och jag blev helt chockad när jag såg och hörde att den ringde.. jag trodde klockan fortfarande var typ halv 2 på natten (då jag låg i sängen för att somna) men icke då.. den var halv 7 :O men jag antar att jag sov hela natten ändå, även fast det inte kändes som jag gjorde det.. sedan var det dag för matte.. av någon anledning så hamnar alla mattelektioner alltid på hemska tider, som tidigt på en måndagmorgon eller som sista sena lektionen på fredagen.. idag hade jag också konsentrationsförmåga 0 så jag fick bara 3 uppgifter gjorda.. sedan var det dags för pluggande inför religionsprovet på buddhismen.. provet gick helt ok.. kan bli g kan bli vg kan bli mvg, men jag tror nog mer på g/vg.. sedan svenska där vi gjorde absolut ingenting (som vanligt) jag,sandra,rebecca,fredrica,frida och camilla satte oss i biblioteket som hade invigning tidigare under dagen (massa ståhej med dricka chips och tal från rektorn och grejer haha), där tog jag och rebecca en varsin filt och gosade in oss i dom medan vi bara pratade resten av lektionen..

hemma var det dags för mat och tv, sen åka till träningen.. shit jag måste verkligen öva massor för att jag ska känna att jag är hyfsat bra iaf.. ska börja låna aerobicssalen varje torsdag på min håltimme så jag kan öva på det jag behöver :) det borde ge lite resultat iaf.. anyway, efter träningen pratade johan (tränaren) med mig innan han gick, han sa att han tyckte det såg bra ut på träningen idag men det finns alltid saker man måste öva på, sen sa han att jag ska komma och kolla på sm- som är den 20 okt- för att titta på de andra vännerna i gruppen när dom tävlar och sen kan jag och han gå runt och prata lite med andra tränare och kolla om det finns någon kille som också är utan partner.. det låter superbra så jag hoppas det bli superbra också sen :) är så himla tråkigt utan partner, tränar bara en gång i veckan nu och bara tekniken.. jag vill ju öva in tekniken i ett program med en partner som jag sen kan tävla med.. aja vi får se hur det löser sig :D

nu ska jag göra en kopp te och glo tv och sen sova :)
good night xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0