Lördag 6 okt..

efter den mycket trevliga middagen igår med tjejerna, eftersom tjejerna drog vidare ut så hade jag ju valet att åka hem eller till wille så iväg mot huddinge och wille blev det.. min snälla rara mor hämtade mig i stan och körde mig till huddinge ! tack älskade mor :) hemma hos william gjorde vi jordgubbssmoothie (mm gott) och låg och tittade på film och snackade, mycket trevligt :) och idag fick vi en pannkaksfrukost och jag fick träffa willes farmor och farfar.. vilka söta små människor ^^ har bara träffat han morbror och morfar och mormor förut så nu har jag typ träffat alla nära släktingar till honom.. och jag kan säga att Pilgrimfamiljen är så himla härlig ^^
iaf sen åkte jag hem och nu har jag duschat och fixat mig, ska iväg till morfar min på middag.. sen efter det blir det nog åka till vidja på fest, fia var ganska bestämd igår, hon ville absolut att jag ock lisa skulle komma.. så det blir nog så :) måste dock prata med lisa sen och se om hon vill dela taxi hem med mig sen.. gillar inte att åka taxi själv :/ även fast det är taxi stockholm så tycker jag att det är obehagligt, man har ju hört så mycket som hänt i taxibilar.. men men dom gånger jag åkt själv har jag ju klarat mig men man vet ju aldrig :P

iaf hoppas ni får en bra och kul lördagkväll :)
puss puss


kl: 22.19
halloj igen ! nu sitter jag hemma igen och har tråkigt, verkar inte som amn kommer iväg till vidja trots allt, kanske senare om jag orkar och om lisa kommer ifrån krogen i någorlunda tid men det tvivlar jag på hehe.. så nu får jag använda min otroligt påhittiga hjärna (hmm) och försöka komma på något att göra.. tvivlar på att det komemr gå haha.. kan ju börja planera morgondagen kanske :) kollade precis kontot och jag har råd med mina nya kärlekar, ett par svarta stövlar från Bianco Footwear.. så himla snygga, ganska låg klack men tjock, två band som man spänner runt vaden.. svåra att förklara men dom är himla snygga iaf så dom ska jag köpa imorgon :D

image44
dom är inte lika snygga på bilden som dom är på fötterna, på bilden är dom spända för mycket..


sedan måste jag klacka om typ alla mina skor, har två par stövlar och ett par pumps (mina fina pumps från paris) som måste klackas.. jag har fått någon sorts klackskonoja nu så jag har typ bara klackar på mig.. så fint och man blir ju längre ^^
efter shoppingen imorgon ska jag iväg till heron med Nina,Jonas,Pär,Johan och två till.. vi ska bowla och käka så det ska bli kul :D aja nu ska jag titta klart på The Terminal :) hoppas på att det händer något kul ^^
godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0