Lördag 13 okt..

ja nu är det då helg ! skööönt !

börjar med att säga lite om fredagen jag hade igår;
började dagen med info-layout lektion för att sen ha prov i internationell ekonomi.. jag hoppas det gick bra men det kan verkligen ha gått hur som helst ig/g/vg/mvg - jag har verkligen ingen aning !
iaf, sen kom pappa och hämtade mig och brorsan och vi åkte till frissan för brorsan skulle klippa sig, äntligen har han fått frisyr ! :) sen åkte vi till heron för att käka och gå på bio- såg Chuck and Larry- nya Adan Sandler filmen.. den var hur kul som helst ! haha se den ! jag skrattade hela tiden ^^.. efter det åkte vi hem och tog det lungt :)

Idag då ;
blev väckt av pappa som ligger inne i sitt sovrum och skriker att jag måste vakna.. jag struntar i han och försöker somna om, lyckas lite halft.. sen får pappa och brorsan nog och börjar slå mig med kuddar ! efter det var det ganska svårt att somna om, så det var bara att gå upp.. eller rättare sagt sätta sig upp, kom inte mycket längre.. efter ett tag frågar pappa om han ska servera frukost till mig och det säger man ju inte nej till.. men grejen var ju så att pappa råkade göra fel när han skulle fixa en skål med flingor och fil (fråga mig inte hur han lyckades) han hällde nämligen ner fruktjucie ner i filen, och ganska lite vanliga kellog's flingor och ganska mycket nesquick chokladkulor och vindruvor.. behöver jag säga mer än att jag inte åt mycket av den?
iaf efter frukost och dusch och allt åkte vi till pappas kontor i fartsa och låg i massagefotäljen en kvart var och pappa och micke tränade benen på någon maskin som dom har där.. sedan bar vi av mot globen där vi käkade och handlade på ica.. sen åkte vi hem.. och nu har jag suttit hemma ett tag och jag har extremt tråkigt ! är hur rastlös som helst ! har ingen aning om vad jag ska hitta på.. alla vänner är ju i skogås men pappa gillar inte att jag åker runt när han inte är hemma (han ska ut med massa barndomsvänner) så jag kan inte komma dit, resten av vännerna ska antingen ut på krogen eller är på konferrans ! trött jag blir !!
har något ett förslag på vad jag kan göra så säg till ! ^^

later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0