Grey's Grey's Grey's !

♥ Don't you just Love It ?


image39

Så grymt bra avsnitt ikväll ! Izzie borrade hål i mannens, som låg fast under en bil, i hans huvud med en vanlig borr.. Derek räddar Meredith från vattnet.. George hittar ungen han letar efter.. och den lilla flickan hittade sin mamma på sjukhuset :) slutet var lite mindre trevligt, meredith dog (förlåt om jag förstörde för någon som inte sett det ännu, och ska se det).. men allvarligt! huvudpersonen kan ju inte dö, det funkar liksom inte ! det förstör hela serien.. visst jag har inte varit något fan av Meredith från början, har tyckt hon varit gnällig och bara allmänt jobbig.. men nu börjar hon bli helt ok, så nu kan hon ju bara inte dö.. nej så är det inte ! jag vet dock att Burke ska lämna serien, han fick ju sparken för han var dum mot george (han är bög i verkliga livet) han hade kallat honom massa grejer och talat nedlåtande mot honom.. så det var rätt gjort av ledningen att sparka honom tycker jag faktiskt.. jag vet dock inte om han kommer dö eller bara lämna serien på något annat sätt.. återstår att se :) men gud så jag älskar denna serie ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0