En Thess och Kristian konversation ^^


Thess ; aj min arm !! haha så dålig ! säger:

hahaha man kan aldrig "slösa" på trevligheter

Kripp - Not your average svensson säger:

joo.. för att ta ett exempel så e en trevlighet riktad mot vår gamla svensklärare i skogåsskolan (glömt hennes namn) är väldigt mkt bortkastad!


Thess ; aj min arm !! haha så dålig ! säger:

hahaha sant sant


Thess ; aj min arm !! haha så dålig ! säger:

lena bergman


Kripp - Not your average svensson säger:

tack.. höll på att säga zidane... samma flint på huvet liksom


Thess ; aj min arm !! haha så dålig ! säger:

hahahaha


Kripp - Not your average svensson säger:

oj va ja INTE saknar henne asså.. kom att tänka på d nu hahaha helt otroligt..


Thess ; aj min arm !! haha så dålig ! säger:

nej men det tror jag inte på ;P du saknar nog hennes sätt att stå och puta med rumpan mot dig


Thess ; aj min arm !! haha så dålig ! säger:

kan inte glömma din min !!


Thess ; aj min arm !! haha så dålig ! säger:

hahahahah


Kripp - Not your average svensson säger:

 d hade ja VERKLIGEN glömt... men musklerna i ansiktet minns för de gör samma min nu när ja tänker på d...


Thess ; aj min arm !! haha så dålig ! säger:

hahahahahahahaha



haha ja alla som gick i vår klass förstår ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0