Tisdag 20 nov..

tisdag tisdag tisdag.. längsta skoldagen och den jobbigaste om man tänker på ämnena :/ inte kul ! men skola är skola och det måste göras.. men jag ska börja med gårdagen som vanligt ^^
igår var det ju skola som vanligt.. och tråkigt som vanligt.. men jag fick några tal gjorda på matten den här gången också - trots att erik var där hahaha- nej men sen var skolan över och jag drig hem för att käka och byta om.. sen åka in till dansen som Johan skulle följa med på :) så han klev på tåget i trånkan.. han var lite nervös innan hehe men det gick faktiskt bra :) han lärde sig fort, så nu ska vi bara finslipa de grejer han lärde sig och lära honom lite fler grejer på torsdag :) blir säkert jättebra det där hehe

idag då.. kom lite försent till biologin, sen var jag tvungen att springa fram och tillbaka till skåpet typ 3 gånger, och jag fastnade vid erik och johan sista vändan tillbaka för att vara med på bild på deras fotolektion.. blev väl fint det där.. haha
sen rullade skolan på som vanligt.. kom hem vid 20 i 6 :/ *lååååååååång dag*
nu ska jag skriva färdigt Shakespeare arbetet - och Martin Luther arbetet.. woho :/

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0