Söndag 18 nov..

Börjar med gårdagen :)
jag satt verkligen bara hemma hela dagen, tittade på Moulin Rouge (vette fan hur det stavas!!) den är hur bra som helst, älskar den filmen ^^ mer gjorde jag inte, eller jo jag gick ner till "blablabla"Livs brevid porten hos far och hämtade biljetter till SåuppKomiker saken vi skulle gå på på kvällen.. så det var dagen liksom, hur skönt som helst faktiskt ^^
sen kom kvällen, gjorde mig iordning och lisa kom ich vi drog iväg till ming garden för att käka :) och planer på fjällen i februari gjordes :D *det är bara att säga till förresten om det är så att ni känner att ni är på ^^* sen drog vi iväg till BoulevardTeatern.. där träffade vi majeed,Jonatan och Fredrik, pluss två okända för mig ^^ hehe sen kom resten av killaran i klassen, satt brevid oss, tänka ig att det blev så ^^ (bokade inte biljetter tillsammans).. och jag måste säga att man borde gå och se såna där shower flera gånger ! man tänker inte på att de finns men de är så himla roliga :D Majeeds kusin var grymt rolig, nån david var hur kul som helst - jag skrattade så jag grät, sen kom ju Björn Gustavsson och han var ju också hur kul som helst ^^ och i slutet fick Lisa brottas med han hahaha - måste läggas upp på youtube haha.. hon kommer leva på det där resten av sitt liv hahaha *mysigaste kramen ever* säger hon när hon kommer tillbaka till våra platser haha, kan ju också tillägga att Björn vann ^^
efter den roliga kvällen var det bara ått ta tunnelbanan hem och lägga sig..

Idag:
upp tidigt, fixade mig, fick skjuss hem till skogås, fixade arbetskläderna (som jag hade glömt, så det var därför jag var tvungen att åka hem till skogås innan jobbet) tog tåget till jobbet och jobbade :( eller det var rätt kul fast ändå inte.. i början avr det verkligen inga folk alls ! det var inte någon som hade något att göra, alla började städa skåpsdörrarna och grejer, fanns inget annat.. men sen BOOM kom massa folk på en gång så det blev lite kaos för ingen visste riktigt vilken plats dom skulle vara på - kassan, disken, maten.. sen försvann alla människor samtidigt så alla disk böev lämnad samtidigt så det blev kaos i disken *suck* sen blev det som tur var lungt :).. sen vid 18.00 kom vi äntligen iväg och killarna drig på bio och jag hem :D nu är jag helt slut.. det är hur stökigt som helst i rummet ( eller kläder ligger överallt eftersom jag röde runt bland dom imorse ) men jag orkar inte städa :/ jag kan knappt rör mig haha

ska avsluta inlägget med att berätta att det är 17 dagar kvar tills jag fyller 18 :D woho !!
puss god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0