Onsdag 7 nov..

vaknade upp imorse kl:07.00 och hade helt och hållet räknat med en timmer pluggande innan jag började skolan med ett info-layout prov.. sen efter duschen så tittar jag i min kalender och upptäcker såklart att provet är inte förräns den 16de ! mycket bra men mycket onödigt kändes det att ha gått upp så tidigt :/ men men vara bara att slöa med allt som skulle göra, äta frukost å allt sånt..
sen i skolan har vi först två mycket tråkiga lektioner och sen en helvetes lång lunch.. och Erik och Johan var tillbaka från USA idag :D och snälla söta Erik har tydligen köpt en souvenir till mig :) trodde inte han skulle göra det men se på, det gjorde han :D fast jag får den imorgon för han hade inte packat upp än.. och dom berättade vad dom gjort där borta ! sett hockey New York - Washington ! kommer inte på just nu vad lagen heter helt ! men alltså det måste ha varit hur coolt som helst !! älskar att titta på hockey ! fy fasen vad avundsjuk jag är !! och dom hade sett Rent på broadway ! det måste också varit hur coolt som helst !! shit ! fan vad jag är avundjsuk på dom som fick göra det ! aja enough about that ^^
efter lunchen, hade vi biologi i typ 10 minuter, sen satte jag och fredrica oss i cafeterian köpte te och snackade en timme typ :) sen var det dags för matte.. som höll på en halvtimma sen fick vi gå :) så dagen har varit mycket slapp faktiskt :)
sen gick jag erik och johan till lisa på expen och skrev in oss så vi får stå och representera skolan på gymnasiemässan nästa fredag.. det ska bli mycket kul ! :D
nu har jag varit hemma ett tag.. har skrivit lite på mitt svenska tal som jag ska ha imorgon.. usch !! hatar att tala inför klassen !! :/ jag blir röd i hela fejan och börjar typ stamma ! :S usch ! men det är som tur var inte många i vår grupp så jag slipper prata inför hela klassen iaf ! :D hoppas det går bra

nu ska jag chilla lite framför teven en stund sen ska jag skriva på mitt tal igen !
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0