något att göra :D

haha det är ju bara att gå in på Mikaelas blogg när man inte har något att göra, hon har ju alltid massa listor som man kan svara på ^^ så här är en av dom :

1. När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen? sätter på och går in
2. Läser du etiketterna på din schampoflaska? nej, kanske när jag ska köpa nytt men nej
3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön? Ja
4. Har du borstat tänderna i duschen någon gång? nej, varför skulle man göra det ?
5. Hur gammal ser du ut? ingen aning, alla som inte vet tror olika, jag har hört allt från 17 till 22
6. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Lily Allen - Alfie
7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden? Nej
8. Vad har du för planer för helgen? jag har inga speciella än så länge, kanske måste jobba
9. Har du någonsin smugglat något till Amerika? nej, aldrig ens varit där
10. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr? nej, men om han kan sjunga ^^
11. Bor du i en stad med en idrottsförening? Ja.
12. Hur många tror du att det kommer på din begravning? ingen aning
14. Har du fler fiender än vänner? Nej, det tror jag inte
15. Har du någonsin skickat ett anonymt brev? nån gång när jag var liten kanske, kommer inte ihåg så bra
16. Kan du fixa din bil? har inte fått min bil än, men kommer inte kunna göra det då heller
17. Har du tackat nej till en dejt någon gång? Ja
18. Är du smartare än dina vänner? haha självklart ;) nemen ibland
19. Har du stulit från någon av dina vänner någon gång? Nej varför stjäla från vänner ? stjäl inte över huvudtaget
20. Har du suttit i fängelse? haha nej
21. Borde du ha gjort det? Nej jag är laglig av mig
22. Tycker du om lukten av öl? verkligen inte !!
23. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar? japp, both
24.Har du skänkt pengar till välgörenhet? Ja.
25. Skulle du döda en hund för 1000 dollar? no way
26. Har du några framtidsplaner? jobba, gå make up institute-utbildning, gå på universitet på Hawaii, stanna där ett par år, komma hem och starta eget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0