Fredag 16 nov..

wow vilken dag.. ! okej börjar med början då, verkar ju kanske logiskt ^^
gick upp tidigt idag för att jag skulle till skolan och plugga 45 minuter innan Info-layoiutprovet hade jag tänkt.. så jag gick upp 20 över 7 *tungt* och kom då till skolan vid 9.. lyckades plugga igenom det viktiga, och sen när det var dags för prov så gick det bra :D missade några få små saker, men ett vg blir det nog :D

sen efter det var det bara att vänta på att Erik och Johan skulle bli klara så att vi kunde äta lite lunch och sen åka iväg till Gymnasiemässan för att stå där några timmar och sälja skolan ^^ och alla tjejer stannade ju extra länge hos erik och johan såklart haha ^^ ;) och jag måste ju bara berätta det här; lite för att reta dom men också för att det vara så himla kul ^^; på mässan så var det ju killar och tjejer som kommenterade att Erik och Johan var tvillingar då, mest tjejer,  och första gången man ser dom så är dom ju sjukt lika, men när man umgås med dom så är dom inte lika alls, iaf så hade dom typ samma kläder på sig också, sen när vi skulle gå därifrån och gå till tåget så skulle båda byta skor, så båda böjer sig ner och exakt samtidigt vänder båda sina huvuden uppåt mot mig och ler och vänder sig bort igen samtidigt.. och det var så klockrent att jag höll på att dö ^^ :D haha..

aja sen drog vi iaf in till stan, johan hämtade sina filmer som han beställt på megastore sen drog vi iväg till stureplan och fikade på något mysigt café där :) det var mycket trevligt :) har fått Johan att gå med på att pröva dansa med mig också ^^ så jag kanske får en partner, men bara kanske, han måste ju tycka det är kul också, men det tror jag att han kommer göra så det ska nog inte bli några problem ^^ right Johan ? ^^

sen hade jag en tid att passa, skulle vara hemma halv fem och vid 16.00 kommer vi på att vi kanske borde dra oss.. och skulle vi hinna 16.07 tåget ? nja vi prövade så vi halvsprang till tunnelbanan, hann med den precis, sen hade vi 2 minuter på oss att ta oss till pendeln, så vi sprang och slalomade oss igenom allt folk, och vi hann !! jag måste säga att jag känner mig stolt ^^ var ju såklart helt slut och jättevarma *eller iaf jag* sen när vi satte oss så alla tre tog av sig jackorna och försökte fläkta med eriks mapp.. haha

sen var det adjö till bröderna och hem för att packa ner sista grejerna och sen bli hämtad av far för att sen åka till heron för att käka och se bio :) såg Heartbreak kid.. den var söt, en bra gullig film liksom.. men inget sådär speciellt jättebra..
sen handlade vi lite och åkte och hämtade jocke och matte för att sedan ÄNTLIGEN komma hem till söder.. och nu efter några timmars lyssnande på Jocke och pappas och de andras otroligt djupa samtal om historia osv så sitter jag här.. är helt slut.. funderar på att gå och lägga mig :/ får se, kanske sätter på en film och somnar :) det låter mycket tilltalande just nu ^^

good night, sleep tight, don't let the bed bugs bite ;P
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0