bara dom kommer undan !

hehe igår fredags satt jag och frida och pratade om killars hår och hur långt dom får ha egentligen, varken hon eller jag gillar långt hår på killar, det ska vara halvlångt ! i någon slags frisyr eller iaf lite fixat.. sen kom iaf jag fram till att dom ända som kommer undan med att ha (haft) långt hår är älskade bröderna Hanson, mina idoler sen jag var så himla liten, typ 6 år kanske haha, oj vilka minnen vi har mickis ;) ^^

image58 image59

Nu har dom ju klippt av sig det långa håret (tack och lov) men Taylor har behållt lite och har halvlångt, hur snyggt som helst ! så nu vet ni killar ! långt hår är förbjudet ! halvlångt är dock helt perfekt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0