Tisdag...

okej.. igår fick jag reda på av min kära mor att jag skulle jobba idag *inte coolt* och dessutom att jag skulle börja 8 så jag var tvungen att gå upp kl 6 *suck* men men det var ju bara att acceptera läget liksom och ja ställa klockan på 6 och gå och lägga sig tidigt.. ställa klockan gick bra men det där med att lägga sig tidigt gick väl sådär :/ kom iof i säng vid 11men jag kunde ju inte somna såklart.. så är det ju alltid när man vet att man ska upp tidigt.. iaf jag somnade till slut och gick upp vid kvart över 6 och kom till jobbet i tid.. efter en slö halvmorgon (som vanligt) kom berra in vid 10, det kändes lite strange eftersom han ALLTID brukar vara på jobbet långt innan jag kommer och gå långt efter jag går.. men det var ju skönt för han att han fick sova lite hehe.. sedan rullar tiden på och jag blir mobbad av Berra och Teddan(som vanligt) haha och jag snubblade och slog mig ca 15 ggr.. kul kul dag haha
sedan efter jobbet åkte jag hem till mormor min där jag och familjen var bjudna på middag.. alltid lika kul att träffa mormor och hennes man Ronnie, de är världens sötaste par helt klart.. jag vill ha det som dom när jag blir gammal ingen tvekan om den saken :) efter middag och efterrätt så sitter vi och pratar om alla resor mormor och Ronnie gjort i livet, dom har i princip varit överallt ! och jag frågar såklart om dom hade sett Fantomen på Operan när dom var i London(mamma nämnde att dom hade det så var ju tvungen) och det hade dom såklart.. och jag är så avundsjuk.. är ju helt kär i den musikalen/filmen/pjäsen.. den är så himla bra.. så jag fick ju se gamla programmet med bilder och manus till acterna..riktigt kul faktiskt, fick ta hem grejerna också nörd som jag är ;) nu har jag suttit och tittat igenom allt typ hela kvällen haha nej men halva iaf.. den är så sjukt bra ! se den om ni inte sett den..den är riktigt mäktig ! :)

image9


nu ska trötta jag sova.. godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0