Söndag..

ja söndagkväll.. är hur trött som helst har inte sovit så mycket denna helg heller *suck* men det har varit en sjukt bra helg faktiskt :D
i fredags var jag hemma hos wille och slappade med jesper wille å tim, såg på film och dom åt upp mitt godis ! som vanligt när man har godis i deras närhet haha.. och sen på lördagen åkte jag in till stan för att shoppa med alex men det blev mest att vi möttes två minuter och sen gick i olika affärer eftersom jag gick med nina och christoffer och alex var med yasin.. det var en härlig dag i stan me fint väder och massa bra köp för min del :P

senare på kvällen bar jag och nina av till stuvsta till Larsa :) men det var något stressigt att ta sig dit hehe..vi skulle först tagit tåget som gick 20 över 6 från trånkan men eftersom vi kom hem vid 5 typ så ändrade vi oss och bestämde att vi skulle ta tåget 10 i 7 istället så vi börjar fixa oss och hålla på och när nina frågar sin far vad klockan är så är den 18.43 ! och vi är långt ifrån klara så det sket ju sig också haha så vi börjar skynda oss som fan och börjar fundera på taxi och grejer och när ninas far beställt taxi till oss så kommer hans fru och erbjuder oss skjuss så vi kom ju fram i tid ändå och slapp betala taxi och slapp åka jobbigt och tråkigt tåg haha

väl där träffar vi massor av sköna människor grillar och käkar och sen börjar partyt :D jag kan ju stolt säga att jag vann några gånger på singstar men fan va hemskt det lät haha
kvällen blev väldigt lyckad.. hur sköna människor som helst och i början av kvällen var det bara jag nina och jojjo och typ 15 killar så vi gillade ju oddsen alltså haha sen kom det ju typ 4 tjejer till men det kom ännu fler killar så oddsen var ju lika bra ändå haha :D ;P jaja den mycket trevliga kvällen slutade vid halv 5 då vi tog en taxi hem och äntligen fick sova ! sov ju inte så mycket i fredags eftersom jesper och wille satt och pratade hur länge som helst !!


fredde och thessmicke och thess
Fredrik och micke var två av dom sköna människorna man kunde träffa hos larsa :D


nu är det som sagt söndag och idag har jag packat massor( ska bo hos far min en vecka nu ) och sen käkade jag far och bror på en servering på medis och sen såg vi den nya harry potter filmen, som jag trodde skulle vara bättre än den faktiskt var men den var ändå helt ok..
nu ska jag nog sova tror jag :/ måste ju vara pigg på jobbet imorgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0